czwartek, 26 listopada 2009

Zabawa z panterką ;)

Dziś będzie krótko bo jakoś nie mam weny na pisanie.
Z szafy wygrzebałam sweterek który kupiłam wieki temu. Jest biały z dodatkiem srebrnej nitki, ma rękawki 3/4 a dekolt wykończony koronką i cekinami (czego na zdjęciu niestety nie widać). Jest dość "słodki" dlatego połączyłam go z panterkową bluzką. Do tego spódniczka którą mieliście okazję już poznać ale w nieco innej odsłonie. Dodatki (torebka,kolczyki i buty) w panterkę. Nie chciałam z całością przedobrzyć i moim zdaniem mi się to udało :) A Wy jak myślicie?


Płaszczyk- Turzyn- ok. 120 zł
Spódniczka- Cubus- 29,99
Sweterek- New Yorker- kupiony z jakieś dobre 5 lat temu na wyprzedaży
Bluzka- Marks&Spancer- sh- ok. 5 zł
Rajtki- Allegro- 5 zł
Pasek- od Karolci

Buty- Deichmann- 69 zł
Kolczyki- od Karolci
Torebka- Atmosphere- 2 funty :)

32 komentarze:

  1. Udalo ci sie slicznie wygladalas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek i koperta mrrrau ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 rzeczy w panterkę to chyba jednak za wiele:). chociaż nadspodziewanie dobrze to wygląda na pierwszych fotkach, gdzie nie widac wzoru butów i kolczyków.mam nadzieje, ze sie nie obrazisz czy cos, bo ostatnio odnosze wrażenie, ze kazdy komentarz nie będący czystym zachwytem jest traktowany jak jakis zamach czy coś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @baglady- oczywiście, że się nie obrażę :) Liczę na każdą opinię nie tylko tą pozytywną. Bo wiadomo,że ile ludzi tyle poglądów. A ja z przyjemnością czytam rady czy sugestie :) Zawsze ktoś może mi doradzić czy podsunąć jakiś pomysł a to mi samej daje większe pole do kombinowania z kolejnymi zestawami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Panterra! Może dużo tego, ale tylko w szczegółach, więc jest OK.
    Świetna kopertówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś w tym jest co piszę baglady: tylko ja mam wrażenie, że te dodatki są zbyt dopasowane do siebie:) Wolę jednak większy mix - wtedy strój wygląda bardziej nonszalancko.

    OdpowiedzUsuń
  7. normalnie zaatakowała Cie pantera! Dobrze, że Ryś dzielny i nie dał się zjeść :D fikuśna ta torebeczka ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Gunia też narzeka na brak weny w swoim poście. Ja to juz w ogóle nic nie publikuje, bo totalnie nie wiem co :P
    Bluzka myślałem na początku , że jest z koronką a nie panterką pod spodem. Elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojoj.. jak drapieżnie. super torebka i bluzka. kolczyki mam podobne, jesli nie takei same :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojoj.. jak drapieżnie :) super torebka i bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ! I w końcu post o odmiennej kolorystyce ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Rysiu, na brak finansów najlepszy jest ciucholand lub allegro, gdzie potrzebe dużego sprytu ;) Cudowne zestawienie! Naprawdę, godne podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  13. panterka to trudny motyw :) u ciebie wyszło jednak elegancko, kobieco i megafajnie :D

    zazdroszczę tej kopertówki

    OdpowiedzUsuń
  14. mniaaammm.. mrrrr... sexowna ta panterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. @Facet w szafie- Brak weny to chyba z powodu niedoboru słonka, ale nie damy się no nie? ;D Sweterek ma koronkę, a panterkowa jest bluzka (pod sweterkiem) :)
    @laff- Ryś dzielny i odważy jest, żadnej bestii się nie lęka :D

    Dziękuję ślicznie wszystkim za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cóż mogę powiedzieć? kocham panterkę !!


    :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślałam o takie samej kopertówce :D jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. przede wszystkim urzekła mnie kopertówka !

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już chyba na Twoim miejscu to bym zawału dostała z tym 'brakiem środków' ;)
    Kopertówka za 2funty? Jest przepiękna! Płonę z zazdrości. Dla mnie troszkę za dużo tej panterki. Zmienić podkoszulek i byłoby genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znoszę panterki, ale szczerze muszę powiedzieć, że ładnie ją dobrałaś do całej reszty i stworzyłaś miły dla oka zestaw :D szczególnie podoba mi się spódnica z paskiem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. torebeczka cudeńko !
    Swoją drogą talia niesamowita,
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  22. slicznie i z klasa:)

    Monika z J'adore Fashion

    OdpowiedzUsuń
  23. good work with ur blog!

    visit&follow me
    and read my post about the tschernobyl kids.

    tzoules

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie powiem, ale taką kopertówkę bym chętnie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo przybij pionę, mam takie same butki, już z 2 lata temu je kupiłam i bardzo je lubię:) Fajnie zestawienie, spokojna baza i dodatki w panterkę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. MOTYW PANTERKI UWIELBIAM. MYŚLE,ŻE TEŻ FAJNIE CAŁY ZESTAW WYGLĄDAŁBY Z INNYMI BUTAMI NP Z CZARNYMI SZPILKAMI ALE OCZYWIŚCIE TYM ZACHWYCAM SIĘ OD PIERWSZEGO UJRZENIA ! A POZA TYM LUBIE TWÓJ BLOG !

    OdpowiedzUsuń
  27. oh i ah. :) cudownie tutaj wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń