środa, 18 listopada 2009

Broszki DIY i...

Dziś miałam chwilową wenę ma małe "robótki ręczne". Owocem tych robótek są dwie broszki. Użyłam: wstążkę, przypinkę kupioną w pasmanterii, kamień (był on elementem ozdobnym portfela który lata świetności ma już za sobą) oraz dwa zapięcia do broszek. Zajęło mi to dosłownie z jakieś 15 minut...a oto one ;)

I chciałabym pokazać Wam jeszcze torebkę którą co prawda mam już jakiś czas ale dotychczas jakoś nie było okazji pokazać ją tu na blogu. Nadrabiam to teraz. Torebka ma wzór w panterkę i dodatkowo obszyta jest cała cekinami. Sama w sobie jest elementem ozdobnym nawet najprostszego stroju. No i jest mega pojemna co jest jej kolejnym atutem :)

Torba-Primark- dzięki mojej kochanej przyjaciółce :)

16 komentarzy:

  1. Piekne broszki tam prosze jedna dla mnie:)a tak wogole nie ma za co :)cala przyjemnosc po mojej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku wspaniała torba. jakbyś ją chciała sprzedać kiedyś to daj znać ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. torba przepiękna, zazdroszczę ;)

    a broszki bardzo klimatyczne, ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rękodzieło to jet to ,co sobie cenię najwyżej :) bravo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. achhh jaka boska ta torba! ja mam portfel tez z primarku wlasnie w taka panterke + cekiny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o jej !! te broszki są nie
    smaowite !! bardzo bardzo bardzo mi sie podobają;D spróbuje też takie zrobić, ale obawiam się że mam takie talentu jak Ty...;)

    a torba cudna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcialam kupic podobna torbe na asos.com, ale nie zdazylam :( :/

    OdpowiedzUsuń