poniedziałek, 26 października 2009

Sukienka bombka

Wróciłam i są foty :) Dzisiaj pogoda była całkiem całkiem, fakt że troszkę popadało ale i tak było dość ciepło. Moje choróbsko powoli mnie opuszcza, to też postanowiliśmy z fotografem się przejść. Owocem spaceru są zdjęcia :) no nie mogłoby być inaczej.
Sukienkę którą mam na sobie kupiłam jakieś 1,5 miesiąca temu na wyprzedaży. Od razu ostrzegam osoby o słabym nerwach żeby pod zdjęciami nie zerkali na jej cenę, bo może być to spory szok ;P Do tego golf z kokardą który kupiłam na Allegro rok temu w 3 kolorach. Ten który prezentuję jest fioletowy (dość intensywny odcień) ale na zdjęciu wyszedł jakoś "blado".
Legginsy, botki i katankę już znacie. A i podkolanówki (tu zrobiłam z nich skarpetki) to mój piątkowy zakup. Kupiłam je w H&M, w sumie to szłam kupić całkiem inne ale te mi się tak bardzo spodobały, że o tamtych zapomniałam ;P Mają śliczną "falbankę" i są ażurowe. Innym razem pokażę je w całości. A teraz do rzeczy :)


Sukienka bombka- New Yorker- 13,95 (%)
Golf z kokardą- Allegro- 32 zł
Katana- ok.100 zł
Legginsy- Allegro- 12 zł
Botki- Manhattan- 79 zł

Kolczyki- od Karolci :)
Szale- Allegro- 3,99 za sztukę
Podkolanówki- H&M- 14,95

18 komentarzy:

  1. 13zł za sukienkę! i to taka piękna pepitka! zgrzytam zębami z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezzzu, boska jest! I to za taką cenę! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka kojarzy mi się z fartuszkiem, takim przedszkolaka (dawniej) lub dziewczynek z XIX wieku (czyli jeszcze dawniej) :).
    Jest świetna i bardzo ciekawie zestawiona - nie wyglądasz w niej na za mało lat (na gimnazjalistkę na przykład :)).
    Czyli - jest bardzo ciekawie i fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 13zł. wow! naprawdę z ciebie farciara.

    odp: tak torebka jest z najnowszej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka sukienusia, mam coś podobnego w wersji letniej, różowej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. New Yorker mnie zawsze czymś zaskoczy- tym razem pozytywnie :D!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli chodzi o sukienke to musiałaś trafić na jakąś ostatnią sztukę, bo po tyle wtedy są rzeczy;) Ale fakt, jest bardzo ciekawa i dobrze na Tobie leży. Ten kolor golfu przełamuje szaro - czarny klimat stroju. Wyzdrowiałaś?;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja + fioletowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena naprawde powala!!! CZemu ja jej nie widzialam:/?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kieca jest zarąbista!!! Fason, kieszonki, wzór...bomba.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wygladasz, no i widze moje ulubione podkolanowki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. co dodać - zgadzam się z przedmówcami - boska sukienusia :)
    a i oglądam plenery na twoich zdjęciach 9i zastanawiam się, gdzie były robione. stawiałam na głębokie, ale potem jednak stwierdziłam,ze to pogodno :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawienie kolorów!! :D

    A ta sukienka jest urocza, bardzo lubie kraciaste wzory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urzekły mnie Twoje kolczyki... królowo fioletu :D

    OdpowiedzUsuń