sobota, 17 października 2009

Chusty i szale

Ostatnio nie było możliwości robienia zdjęć, bo albo pogoda nie ta, albo chęci brakowało. Teraz na dodatek się rozchorowałam :(
Ale żeby dać znać o sobie, że żyję zrobiłam dziś fotki moich chust :)
Lubię mieć coś pod szyja jak jest zimno, żeby mi nie wiało. Mam co prawda kilka szalików, ale jakoś bardziej ciągnie mnie w stronę chust ;) Te które widać na zdjęciu noszę najczęściej, oprócz tych mam jeszcze kilka egzemplarzy.
Dodatkowo te które maja prostokątny kształt, czasem używam jako paska, obwiązując w pasie (robiąc kokardkę oczywiście) :D

Rząd 1

1.H&M- 30 zł. 2. Turzyn- coś ok.10 zł. 3 i 4. Cerrefour- 8 zł/ za sztukę (całkiem przypadkowo na nie trafiłam)

Rząd 2
1,2 i 3 Allegro- to były aukcje cen nie pamiętam. 4.sh- 7 zł
Rząd 3
1 i 4 Allegro- aukcje. 2. Turzyn-9 zł. 3. Allegro- 3,99
Rząd 4
1,2 i 4 Allegro- 3,99/sztuka. 3. Allegro- 12 zł

22 komentarze:

  1. no ładnie... kilka sztuk z checia bym pozyczyla:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ich troche i sa sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no,no...całkiem fajne!
    jakbym miała wybierać rzędami,to chyba rząd drugi :))

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna ta pierwsza w panterkę.. oj piękna ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. co za wybór! jak w paryskim butiku:)

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No i poza tym że grzeją w szyje to jeszcze dodają czesto look'owi tego czegoś;)

    rząd 1 i 2, ostatnie egzemplarze są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. oo... ja też lubię mieć coś na szyi :) fajna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam różnego rodzaju szale i chusty. Niezła kolekcja! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo trochę tego jest :) Ja też lubię chusty, szaliczki i wszystko co da się okręcicc wokół szyi i nadaje charakteru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fioletową arafatkę też posiadam, z allegro, bo w sklepach nie było..;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, widzę kolejna maniaczka szali ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna kolekcja :) ta fioletowa arafakta jest swietna :)

    wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a też uwielbiam!!!
    Mój faworyt - 2 rząd, 4 szal - MISTRZ!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. widzę, że należymy do jednej rodziny zimowych zmarzluchów, które lubią a wręcz muszą mieć coś ciepłego pod szyją ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam chusty! wszystkie są piękne, nie wiem którą sobie wybrać:D

    OdpowiedzUsuń
  16. tak :) Wełniane, w dwupaku :) Ogromnie miłe i ciepłe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I pomyśleć, że ja jeszcze do niedawna nie miałam ani jednej chusty i ani jednego szala w swojej szafie :D Nic tylko zazdrościć kolekcji :D Wszystkie chusty są piękne, a niektóre szczególnie piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Got a link blogs Poland.
    Sorry for the oversight.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pantera i ta ostatnia w pierwszym rzędzie to moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten artykul o tej kobiecie poparzonej... masakra :( Ludzie są nienormalni.

    OdpowiedzUsuń