piątek, 30 października 2009

Dzień spódnicy+ akcja szafiarska :)

Tak tak to dziś. Kolejna z akcji szafiarskich w której mam przyjemność wziąć udział :) Spora część szafiarek na swoich blogach opublikuje dziś stylizację ze spódnicą w roli głównej. A tu możecie zobaczyć wszystkie stylizacje w przygotowanym kolażu :)
Spódniczkę którą mam na sobie pierwotnie była do kostek, bardzo spodobała mi się jej kolorystyka (taka jesienna) a do tego wygląda jakby była malowana ręcznie. Mała modyfikacja i przerodził się z niej skarb. Do tego koronkowa bluzka i stylizacja gotowa. Stwierdziłam, że taki minimalizm w zupełności wystarczy do tej spódniczki. Kokarda na mej głowie wykonana jest z tego samego materiału co spódniczka (przecież skrawki materiału nie mogły się tak po prostu zmarnować ;P). Kokardkę prezentowałam już tu z tym, że w formie broszki.
Tak wiem, że bluzka jest pognieciona (musicie mi to wybaczyć) ;P ale tempo przygotowania i zrobienia fotek było naprawdę ekspresowe, fotograf miał chwilę czasu, więc musiałam się szybko uwijać, no i na prasowanie czasu już zabrakło ;D

Spódniczka- sh- ok.12 zł
Bluzka- Allegro-Vila- ok. 35 zł
Rajtki- Allegro- 5 zł
Kokarda- moje dzieło :)

A tu podgląd na wzór spódniczki i bluzki.

21 komentarzy:

  1. ta kokarda uroczo wygląda :D fajna spódnica choć mnie wzór nie do końca przekonuje jednak w tym zestawie fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze bluzeczka rewelacyjna, ale przepraszam, to dzień spódnicy więc ona najważniejsza i najpiękniejsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Dałabym sobie głowę uciąć, że ta bluzka jest bardzo,bardzo vintage, a tu niespodzianka!
    Moja mama miała podobną spódnicę, ale zdążyłą ja wyrzucić zanim wpadłam na pomysł , by ją nosić:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódnica, a zkokarda bosko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tło i całość ogólnie bardzo, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku!!!

    ta spódnica jest FANTASTYCZNA ;D no i jeszcze ta urocza kokardka(obejrzałam inne, dziewczyno ależ masz talent - zazdroszcze)...tylko patrzeć i podziwiać. Extra

    OdpowiedzUsuń
  7. spódnica ma rzeczywiście ładny retro wzór, ale bardziej podoba mi się ta bluzka - jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedziałabym "retro", ale długość spódniczki zmienia wszystko :).
    Bardzo ładnie i interesująco. Podoba mi się połączenie koronki i kwiatów. Oraz wykorzystanie skrawków :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Boska kokarda we włosach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Spódniczka ma śliczny wzór i fajny fason. Dobrze w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale nietakt z mojej strony... muszę to napisać, mimo że dziś dzień spódnicy, mnie się bardzo podoba Twoja bluzka!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słodko wyszłaś na tych zdjęciach ! Cudowna spódniczka i ta kokardka ! Cudo ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica! I tak słodko wyszłaś na tych zdjęciach :) A ta kokarda jeszcze dodaje uroku.. no cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam chyba dwa i to chyba trzeci.. Jakaś rozkojarzona jestem :))

    OdpowiedzUsuń
  15. spódnica jest świetna:)i cała stylizacja również

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kolory spódnicy! Wręcz cudowne - takie ciepłe i miłe dla oka :D Ale ta bluzeczka rzeczywiście jest śliczna i nie można jej nie zauważyć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ śliczna ta spódnica!!!! Ten kolor... mmmm..

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful set, you're very smart.
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  19. ale czadowa ta spódnica :D

    OdpowiedzUsuń