wtorek, 26 maja 2015

Pastelowe Love

Dzisiaj w pastelowych kolorach i w pięknej scenerii :)
Róż, lila i błękit- całkiem fajnie grające ze sobą połączenie kolorystyczne, aż czuć wiosnę w powietrzu!
Z nowości blogowych spodnie, które kupiłam na wyprzedaży w zeszłym roku.
Jak Wam się podoba?







Koszula-sh
Sweter- F&F
Spodnie- Primark- 5 euro
Torebka- prezent
Buty- Avangardshoes
                                                                                                                            PODPIS

10 komentarzy:

  1. ale Ci ładnie w takim fioletowym odcieniu pasteli :) a właściwie... na odwrót - w pastelowym odcieniu fioletu.

    Buziaki
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pytanie może trochę z d... ale czy Ty masz kompleksy dotyczące figury? Bo ja mam bardzo do ciebie zbliżony typ sylwetki i ciągle przeszkadzają mi moje uda i biodra. Jestem wszędzie chudziutka jak i Ty, ale te uda i biodra :/ jak sobie z tym radzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam figurę klepsydry i uważam to za atut. Nie mam kompleksów bo czemu? Grunt to zaakceptować siebie i swoje ciało kochana.
      Jak sobie z tym radzę? Szczerze? To co jest w mojej szafie to 100%mnie. Stawiam na to co mi się podoba, jest wygodnie, i w czym czuje się dobrze. Nie zawsze może podobać się innym to co danego dnia mam na sobie. Ale jeśli się dobrze w tym czuje to jest ok!
      Moja rada? Zrób atut ze swoich kompleksów. Ze masz szersze biodra? Jesteś bardziej kobieca! Grubsze uda? Wolałabyś patyki?
      Jeśli źle się czujesz w swoim ciele, zawsze można nad nim popracować.
      Dbaj o to co jesz, o swoje ciało, włosy. A wierz mi, że wyleczyć się z kompleksów :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ty masz figurę gruszki, bo masz szerokie biodra i grube uda, a mały biust. A w tym zestawie wyglądasz jak przebrana - ten fiolet jest okropny, a brwi wyglądają groteskowo

      Usuń
    3. Hehe... Każdy ma prawo do swojego zdania, ja mam inne.
      Proponuje sobie poczytać trochę np. http://www.kobietaa.pl/typy-kobiecej-sylwetki/
      Nie uważam ze mam grube uda. A miseczka C to moim zdaniem nie jest mały biustu.
      Co do zestawu ja się w nim bardzo dobrze czułam :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piekny fiolet, idealnie do ciebie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To Twoje naturalne brwi?? Bo strasznie ciemne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak moje naturalne +henna.
      Generalnie lubię podkreślony łuk brwiowy.
      Pozdrawiam

      Usuń