niedziela, 31 maja 2015

Czerń, czerwień, panterka i szpilki

Dziś zestaw bardziej elegancki, ale zdecydowanie w moich klimatach.
Kolorystyka czerń+ czerwień to połączenie które nie może wyjść źle. 
Dodatkiem jest odrobina panterki (na torebce). Czerwień spodni zdecydowanie się o nią prosiła :)
Do całości dodałam szpilki- inaczej być nie mogło! 




Ramoneska- Tobruk
Koszula- sh
Spodnie- F&F
Torebka- Mohito- 79,90 (%)
Kolczyki- prezent
Szpilka- Avangardshoes
                                                                                                                            PODPIS

10 komentarzy:

  1. Ja jestem zawsze na Tak jeżeli chodzi o pałączenie czerni i czerwieni...:) Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam połączenie pqanterki z czerwienią! Boska kurtka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szpilki zawsze dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam czerwone spodnie,kojarzą mi się z moją młodością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przytyłaś Rysiaku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wręcz przeciwnie. Po chorobie i operacji, muszę być na diecie wiec schudłam.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Pięknie :) uwielbiam czerwień w stylizacjach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że z Twoim zdrowiem już wszystko w porządku :) Świetne zestawienie, eleganckie i klasyczne, ale z pazurem w postaci torebki.

    Swoją drogą również mieszkam w Szczecinie, więc zastanawiałam się, czy chciałabyś napisać post o swoich ulubionych second-handach tutaj, a jeśli nie, to chętnie zobaczyłabym Twoje ulubione łupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ze zdrowiem już całkiem dobrze :)
      Co do moich ulubionych sh to mam raptem kilka i nieraz pisałam o nich w komentarzach.
      A moje zdobycze na bieżąco pokazuje na fanpage SzaraRysia, na który serdecznie zapraszam :)
      https://www.facebook.com/pages/szafaRysia/273342276010771
      Pozdrawiam

      Usuń