środa, 4 września 2013

Panterka, czerń i trochę pasteli

Uwielbiam sukienki, mam ich całkiem sporo, ale zawsze za mało. 
Sukienka którą widzicie na zdjęciach, bardzo spodobała mi się ze względu na zamki- ot taki bajer. Wybaczyłam jej nawet to, że jest zrobiona z materiału który się straszliwie gniecie. Mogę ją prasować i prasować, a wystarczy chwilę posiedzieć w aucie i już wygląda jak wygląda. No cóż nikt nie jest idealny ;)
Pazurki dziś w delikatnych pastelach z czarnymi drobinkami. Wszystkie kolorki Lemax Color Nail Enamel.
P.S. Na zdjęciach włosy zaraz po farbowaniu :)







Sukienka- River Island
Sweter- Cropp Town
Legginsy- MadamRage- kilka funtów
Torebka- etorebka
Kolczyki- H&M- 1 albo 2 euro
                                                                                                                            PODPIS

5 komentarzy:

  1. Dawno nie widzialam panterki w takim wydaniu, ciesze sie ze mi o niej przypomialas ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kiecka :P TAka na codzień , taka super :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te kolczyki :)
    Muszę się za nimi rozglądnąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje kupiłam już jakiś czas temu, ale myślę, że spokojnie znajdziesz podobne :)

      Usuń