niedziela, 1 września 2013

Moro i shake truskawkowy na paznokciach.

Wzór moro jest moim zdaniem dość trudnym wzorek. Dość łatwo jest przesadzić, a przecież nie o to chodzi, żeby wyglądać jak żołnierz ;)
Czerń bardzo dobrze wygląda w połączeniu z moro. Dlatego do legginsów z tym wzorem dobrałam właśnie czarny szeroki sweter. 
Na paznokciach lakier który spodobał mi się od razu jak tylko znalazłam go na Allegro. Na tyle mnie oczarował, że zamówiłam cały komplet (5 kolorów).
Lakier jest w kolorze delikatnego różu, w buteleczce ma zatopione mnóstwo czarnych matowych drobinek (Zoom). Shake truskawkowy- to moje pierwsze skojarzenie gdy patrzę na ten lakier :) Jest śliczny!
Fajny  nieco grubszy pędzelek pozwala na precyzyjne pomalowanie pazurków. Dwie warstwy zapewniają całkowite krycie. 
Lakier marmurkowy niestety jest do kupienia raczej tylko na Allegro ale myślę, że warto. Firma Lemax Colour Nail Enamel.







Sweter- Vila- Allegro
Legginsy- New Yorker- 3,95 (%)
Kolczyki- I am- prezent
                                                                                                                            PODPIS

2 komentarze: