sobota, 2 marca 2013

Legginsy moro

Dziś trochę militarnie za sprawą legginsów moro. 
Styl militarny co parę lat powraca do łask. W zeszłym roku był bardzo "hot", patrząc na nową kolekcję z różnych sklepów z pewnością i w tym roku nie przejdzie bez echa ( przykłady tu, tu i tu.). Mi osobiście styl ten bardziej się podoba  na innej osobie. 
Co innego jeśli wybiorę sobie jeden element, jak właśnie legginsy.
Przyznam szczerze, że legginsy które widzicie poniżej sporo musiały przeleżeć w szafie. Kompletnie nie miałam na nie pomysły. Aż w końcu pomyślałam o połączeniu ich z bluzą oversize.  Proste a efekt jak dla mnie bardzo zadowalający :) 






Płaszcz- Allegro- 60 zł
Bluza- Ichi- Allegro- ok. 25 zł
Legginsy- New Yorker- 3,95 (%)
Komin- Fala- 35 zł

Kolczyki- Primark- 2 euro (w komplecie 5 par)
Podkolanówki- Real- ok. 13 zł
Buty- Zwykły sklep- 104 zł

7 komentarzy:

  1. Świetna bluza + oryginalne legginsy = udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy są świetne!! Ale płaszczyk oczarował mnie najbardziej!! Super wyglądasz!! Pięknie Ci w tym kolorze szminki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pazurki! :) świetna stylizacja...bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te leginsy kosztują 3.95 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak 3,95 na wyprzedaży tylko, że kupiłam je jakieś dwa lata temu. New Yorker często robi takie wyprzedaże końcówek serii.
      Pozdrawiam
      Wesołych Świąt.

      Usuń