niedziela, 17 marca 2013

Ciepełko

Patrząc na zdjęcia i na to co jest obecnie za oknem, ciężko uwierzyć, że zdjęcia te robione były w tym miesiącu.
Na dworze było całkiem przyjemnie to i można było się nieco lżej odziać ;)
W tym zestawie czerń jest tłem dla panterki, a żeby za czarno nie było to dodatek czerwieni w postaci płaszcza i kolczyków. No i moje nowe buty do których zapałałam miłością jak tylko je zobaczyłam.







Płaszcz- Primark- 35 euro
Sweter- H&M- 10 euro
Koszula- sh
Spódniczka- New Yorker- 9,95 (%)
Torebka- eTorebka
Rajtki- Hurtownia
Zakolanówki- Zwykły sklep
Kolczyki- Primark- 3 euro
Buty- Deichmann- 69 zł

5 komentarzy:

  1. super spódniczka i pazurki :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne połączenie - czerwień z panterka wygląda zadziornie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda na zdjęciach rzeczywiście niewiarygodna :) Mam nadzieję, że takie słońce szybko wróci.
    Bardzo podoba mi się połączenie panterkowo-czarne zestawione z przesłodkim płaszczykiem. I kolczyki-kokardki jak ostateczna wisienka na torcie. Czarująco :)

    OdpowiedzUsuń