czwartek, 7 marca 2013

Zaległości w kolorze :)

Zrobiły mi się zaległości blogowe. Pogoda dopisuje to też jest większa możliwość robienia zdjęć.
Dlatego dziś nadganiam i zamieszczam dwa zestawy. Jeszcze ze śniegiem w tle. Codzienne, ciepłe i w kolorach.

Zestaw 1


Płaszcz- Allegro- 60 zł
Sukienka- Primark- 5 albo 7 euro
Sweter- H&M
Legginsy- Allegro- 29 zł
Buty- Zwykły sklep- 104 zł
Komin- Fala- 35 zł

Kolczyki- H&M- 1 euro

Zestaw 2


Bonus: błękitne pazurki z odrobiną brokatu w macie. Ostatnio bardzo lubię matowe wykończenie :)

Sukienka- Vila- Allegro- kupiona dawno temu
Rajtki- F&F- ok. 15 zł
Rękawiczki- Primark

Kolczyki- prezent

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne zestawy, szczególnie podoba mi się połączenie różowej sukienki z fioletowym płaszczykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki z zestawu pierwszego, błekitnego, przywodzą mi na myśl przepych starożytnego Egiptu, czyli coś, czego pośród śniegów północy trochę brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba zestawy przyjemne. Przede wszystkim ogromny plus za śliczny płaszczyk! ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie nadrabianie blogowych zaległości zdecydowanie mi się podoba. Uwielbiam nasycone kolory, ciekawe płaszcze i wzory. Najbardziej urzekł mnie zestaw numer dwa - ta sukienka to strzał w dziesiątkę! :)

    OdpowiedzUsuń