wtorek, 13 marca 2012

Czerwień+ fiolet

Bardzo podoba mi się połączenie czerwieni z fioletem. Moim zdaniem te kolory świetnie ze sobą grają.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać właśnie takie połączenie. Fioletową koszulę z zaokrąglonym kołnierzykiem połączyłam z czerwonym swetrem i szarą spódniczką.




Płaszczyk- Allegro- 60 zł
Koszula- Jean Club- 29 zł
Sweter- New Look- 30 zł
Spódniczka- New Yorker- 9,95
Rajtki- F&F- 12,50


Wisior- H&M- 14,90
Kolczyki- H&M- 9,90 (w komplecie 4 pary)
Torba- Matalan- 6 funtów
Chusta- New Look- 15 zł

18 komentarzy:

  1. ładnie grają, ale jak dla mnie są dobrą alternatywa na jesień.
    choc..kto wie co by było, gdyby zestawić spódnicę maxi w czerwieni z jakiegoś lejącego materiału i top w śliwce:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe połączenie kolorków:)lubię i to bardzo takie zestawy;);*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej z całego OOTD sposobały mi sie buty, sweter i dodatki :)) Piekny zestaw :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :))
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne połączenie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się :)

    http://style-xyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zawsze bałam się takiego połączenia kolorystycznego , a u Ciebie fajnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też lubię takie połączenie! ślicznie wyglądasz!piękne dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie połączyłaś sweterek ze spódniczką :) podoba mi się:)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń