poniedziałek, 15 czerwca 2009

Takie kwiatki...

Dzień wolnego spędziłam na powietrzu. Zajadałam gofry, spacerowałam, i już z utęsknieniem czekam na urlop! W końcu zrobiło się ciepło więc mogłam założyć moją zdobycz którą troszkę poprawiłam. Mowa o spódniczce, kupiłam ją w sh za ok. 10zł, pierwotnie była przed kostkę. Obcięłam ją, babcia podłożyła i gotowe. Spódniczka ma śliczny kwiatowy wzór i kieszenie,bez wątpienia spełnia warunki idealnej :) Do tego koszulkę (piątkowy łup),kilka dodatków,mega wygodne balerinki, i gotowe :)


Spódniczka-Laura Ashley-sh+DIY- ok. 10zł
Bluzka- Marks&Spencer-sh- ok. 8zł
Sweterek-Cropp Town- 39zł


Torebka-Manhattan- 15zł
Pasek-Allegro- 12zł
Balerinki-Carry- 35zł
Zegarek- prezent od narzeczonego :)
Kolczyki- prezent

28 komentarzy:

  1. Wreszcie kwiatki,bo wszędzie tylko ćwieki i czerń...ślicznie.No i te serducha :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wiosennie ;) lubię takie klimaty.
    a z detali to mam takie same balerinki i bardzo mi się podobają kolce, własna produkcja?

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie....ach te łączki i kwiatuszki :)
    śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pasek i świetne kolczyki. Brawo dla narzeczonego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw!!! Spódnica zachwyca, a w całości wygląda stylowo! Wszystko ładnie, dziewczęco i romantycznie:))) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście idealna ;) i długość świetna i wzór ;) pogratulować oka, które ją wyłapało ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne buty i świetny kolor sweterka

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajne i pozytywne te zdjęcia..aż na spacer zachciało się iśc ale pada:/..świetne masz balerinki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie - ślicznie - wszystko mi się podoba: i kolory (szczególnie sweterek), i forma, i dodatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna spódniczka, wygladasz świeżo i letnio (wbrew aurze;)te butki są urocze:)
    U mnie też czeka na wyjście skrócona spódniczka w kwiatki, ale wciąż jest zimno, niestety:(
    PS.też czekam na urlop z utęsknieniem, jeszcze 2 tygodniei luz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Slodko wygladasz! a ta spodniczka przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz, baleriny i spodnica piekne
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak pięknie wyglądasz! Ta spódnica rzeczywiście jest idealna..sama bym taką chciała..jest przesłodka, a do tego te kolczyki i baleriny..a miałam kupić takie, ale w innym kolorze i ja głupia nie kupiłam. Teraz żałuję :/ No strasznie mi się podoba ta Twoja stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne balerinki ;) Bardzo dziewczęco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful look.
    Greetings from Spain.

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacja,wszystko dobrane idealnie,bardzo mi się podoba,buty są genialne,dawno kupione?

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kobiecy szyk i o to chodzi :)nie na marne jestesmy kobietami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. prześlicznie! cudna spódniczka i baleriny:))

    OdpowiedzUsuń