czwartek, 19 listopada 2015

Pokolorować trochę każdy dzień

Tak jak obiecałam pojawiam się z nowym postem. Co prawda trochę się ociągałam, no ale już jestem :)
Zdjęcia są zaległe. Udało mi się zrobić kilka stylizacji "na zapas".
Obecnie jestem na zwolnieniu lekarskim i na nowe zdjęcia nie ma szans.
Dzisiejsza stylizacja to całkowicie moje klimaty. Dziewczęco i elegancko (ale bez przesady).
Z nowości sukienka którą upolowałam oczywiście w sh. Wpadła mi od razu w oko, ze względy na kołnierzyk (uwielbiam!) oraz wzór stokrotek. Taka trochę wiosenna- idealna na obecne szaro-bure dni :)





Płaszcz- Primark
Sukienka- sh
Sweter- Cropp
Rajtki- F&F
Torebka- Fleg
Naszyjnik- H&M
Kolczyki- H&M
Baleriny- zwykły sklep
                                                                                                                            PODPIS

4 komentarze:

  1. Wszystko mi się BAAARDZO podoba ;) świetne barwy :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw prześliczny. Podoba mi się każdy element. płąszczyk, sukienka, buty... jestem na TAK!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, jak można się z Tobą skontaktować ? Napisz proszę na andrzej@redisbad.pl

    OdpowiedzUsuń