niedziela, 17 listopada 2013

To co kobiety lubią najbardziej :)

Butów nigdy za wiele- myślę, że większość kobiet zgodzi się ze mną.
W zeszłym tygodniu pojechałam na miasto w celu poszukiwania butów. Celem były wygodne kozaki, które byłyby w miarę dopasowane w cholewce. Jest to dla mnie dość duży problem bo zazwyczaj każde kozaki straszliwie mi odstają.
Szczęście uśmiechnęło się do mnie i to bardzo, bo za jednym zamachem znalazłam dwie pary które sprostały moim wymaganiom. Płaskie kozaki są fajnie dopasowane, a te na obcasie tylko odrobinkę odstają. Do tego obie pary są ocieplane. Zdecydowanie jestem bardzo zadowolona z zakupów.


Kozaki na obcasie- Zwykły sklep- 129 zł
Kozaki płaskie- Zwykły sklep- 129 zł
                                                                                                                            PODPIS

12 komentarzy:

  1. wiadomo, im więcej butów tym lepiej

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne butki ;) ja akurat też zaopatrzyłam sie w kozaki Lasockiego, mieli przecene 20 procent wiec warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. płaskie bardziej przypadły mi do gustu
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że kupujesz parami.. Też tak robię, kiedy nie mogę się zdecydować! Zdecydowanie dobry wybór!
    Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie szkoda Ci 260 zł na plastikowe buty? za 299 zł można kupić w miarę porządne skórzane buty np. w CCC, pierwsze lepsze ze strony http://www.ccc.eu/pl/woman/catalog/all/318444 Z Allegro za 199 zł: http://allegro.pl/kozaki-oficerki-skora-zlote-suwaki-r38-i3686703619.html Oczywiście zamiast dwóch par będziesz miała jedną, ale czy nie warto w jednym sezonie kupić np płaskie oficerki a w kolejnym kozaki na obcasie? Jestem również ze Szczecina i wiem, że np w Outlet Park na Słonecznym można naprawdę trafić na niedrogie skórzane buty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że można z tym, że tak jak pisałam w notce mam problem bo zazwyczaj kozaki są na mnie za szerokie w cholewce przez co wyglądam jak kot w butach.
      W CCC byłam jakiś czas temu, i kozaki które mi się spodobały były na mnie po prostu za szerokie..
      A Allegro odpada jeśli chodzi o zakup butów bo wolę przymierzyć.
      Wiem, że w Szczecinie jest sporo sklepów z obuwiem skórzanym, ale to właśnie te które są w notce spodobały mi się i co najważniejsze są na mnie dobre :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Fantastyczne dwie pary bucików:) Ja szukam kozaków za kolano, ale nie potrafię znaleźć tych takich 'idealnych' :( Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten klej, który widać na zdjęciach... Strasznie tanio wygladają, nawet tych 130 zł byłoby mi szkoda. Czasem lepiej mieć mniej, ale dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że chodzi Ci o pierwsze zdjęcie- to nie klej tylko tak się światło odbiło.
      Masz prawo do własnego zdania. Dla Ciebie mogą wyglądać tanio- a mi się podobają. Wolny kraj :)
      Pozdrawiam

      Usuń