sobota, 10 sierpnia 2013

Pasiak i zdobycz z której jestem bardzo zadowolona

Dzisiaj luźno i wygodnie.
Na uwagę w stylizacji którą widzicie poniżej z pewnością zasługują spodnie. Kupiłam je już minimum rok temu (na blogu jeszcze ich nie było) i jestem z tego zakupy bardzo zadowolona. Udało mi się je upolować za ok. 20 zł na aukcji (Allegro). Cena świetna i duma tym większa, że cena z metki to 49,95 Euro. Tyle z pewnością nie dałabym za nie. 
Spodnie mają przewiewny materiał (nawet na upał spokojnie się sprawdzą), duże kieszenie, zakładkę z przodu, a nogawki są wykończone gumką. Kolor to taki pudrowy brudny róż ;)
Bluzka pewnie wydaje się Wam znajoma, i macie rację. Jest identyczna jak w poprzednim poście tylko w innej kolorystyce. Ten fason kupiłam w 3 kolorach bo bluzka wykonana jest z dobrego jakościowo i miłego w dotyku materiału.






Bluzka- Auchan- 9,99
Spodnie- Object- Allegro- ok. 20 zł
Torebka- Primark- 12 euro
Kolczyki- prezent
                                                                                                                            PODPIS

4 komentarze: