piątek, 10 maja 2013

Asymetryczna mgiełka

Spódniczkę którą widzicie na zdjęciach kupiłam już jakiś czas temu. 
Od razu miałam na nią pomysł z udziałem koturn. Niestety tym razem pomysł ten musiałam odłożyć na później, bo szykował się spacer po lesie. 
To też padło na luźną wersję- na co dzień, a innym razem będzie bardziej elegancko :)
Co do samej spódniczki to spodobał mi się wzór jaki jest na niej i to, że jest zwiewna niczym mgiełka.



Sweter- Primark- 5 euro
Spódniczka- Primark- 5 euro
Rajtki- F&F
Baleriny- Zwykły sklep- 45 zł
Kolczyki- Cropp Town- 7,99 ( w komplecie 2 pary)

3 komentarze:

  1. Ciekawa spódniczka!!Spódniczka oj widze potencjał na wiele przeróżnych stylizacji!!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spódniczka ma bardzo ładny kobiecy wzór i cięcie, ale absolutnie nie pasuje do tego sweterka i tych rajstop:)) sweterek jest stworzony albo do spodni, albo do prostej spódnicy w jednym kolorze. Tutaj niestety wyszło nieciekawie i tzw. groch z kapustą. Wszystko jest ładne, ale oddzielnie:)) Piszę ten komentarz, bo bardzo lubię Twój blog:)) Kamal

    OdpowiedzUsuń
  3. nic tutaj do siebie nie pasuje. Romantyczna kiecka, luzacki sweterek i jeszcze te nieszczęsne rajstopy. Ale spódniczka sama w sobie jest śliczna i mam nadzieję, że pokażesz ją jeszcze w bardziej romantycznej wersji i w towarzystwie szpilek.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń