piątek, 15 lutego 2013

Jeansowa koszula

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam zestaw z udziałem jeansowej koszuli. Nie widać jej co prawda za dużo, bo tylko nieśmiało wystaje- ale wydaje mi się, że dodaje całości charakteru.
Moim zdaniem jeansowa koszula powinna być w każdej szafie. Nieważne czy ciemna czy jasna, być powinna. Pasuje niemal do wszystkiego. Tą którą widzicie na zdjęciach kupiłam już jakiś czas temu na allegro. Obecnie szukam dla niej towarzystwa w jaśniejszym kolorze :)
Jako bonus już standardowo pazurki.





Płaszcz- Primark- 35 euro
Koszula- Ichi- Allegro
Sweter- H&M- 30 zł (%)
Spódniczka- New Yorker- 9,95 (%)
Rajtki- Primark
Kozaki- CCC- 75 zł
Torebka- eTorebka

Kolczyki- H&M- 1 euro (%)

10 komentarzy:

  1. dobra czerwień nie jest zła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. płaszczyk ma piękny, intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Swatch z kolekcji Lady http://www.swatch.com/pl_pl/watches/finder-detail.sku-LK307G.html
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. bardzo ładny!
      pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Ostatnio przegina z jeansową koszulą, nosiłabym ją do wszystkiego!

    ps Cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozjasniłaś włoski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy wyglądają za każdym razem inaczej w zależności od światła, nie rozjaśniłam ich :)
      Pozdrawiam

      Usuń