poniedziałek, 22 października 2012

Jesiennie

Dzisiaj przed Wami post w typowo jesiennej scenerii.
Sweter to nowość w mojej szafie. W pięknym kolorze od razu wpadł mi w oko. Z pewnością będzie częstym gościem na blogu. Nowością są również buty, których szukałam od ponad miesiąca aż w końcu trafiłam na idealne.
Zestaw ze spaceru z moją połówką :)






Ramoneska- Tobruk- 90 zł
Sweter (tunika)- Allegro- 47 zł
Rajtki- F&F
Komin- Fala- 35 zł
Torba- Primark- 9 funtów

Wisior- New Yorker- 9,95
Kolczyki- Primark- 3 euro ( w komplecie 9 par)
Buty- Zwykły sklep- 104 zł

17 komentarzy:

  1. Sweterek ładny w bardzo modnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty świetne!!!Całość bardzo mi się podoba szczególnie sweter cudo i ma przepiękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastic look.
    Greeting friend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sweter jest boski, a że bordowy, to idealny! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ten zestaw podoba.Bardzo, bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw! uwielbiam Twój blog, muszę tu zaglądać częściej. mam nadzieję, że mój przypadnie Ci do gustu też, a może nawet dodasz go do obserwowanych ;) http://mademoiselle-brigitte.blogspot.com/
    całuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny sweter, kolor super na jesień ideał

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna całość! Najbardziej podoba mi się ramoneska(no i cena niezła!)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty świetne, jeśli to nie tajemnica gdzie w Szczecinie zostały zakupione?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że to nie jest tajemnica :) na Pl. Sprzymierzonych, naprzeciwko przystanku tramwajowego- taki mały ale z fajnym asortymentem :)

      Usuń
  10. naprawdę ciekawie wyglądasz!
    a buty EXTRA!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dawno do Ciebie nie zaglądałam, szukałam czegoś w archiwum, zaczęłam czytać no i odkopałam kilka zapomnianych przeze mnie blogów. Świetna fryzura, bardzo korzystnie wyglądasz w tym kolorze włosów. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNY LOOK,A BORDOWY SWETEREK TO HIT SEZONU, PIĘKNE ZDJĘCIA, POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, a sweterek po prostu marzenie, ten kolor... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń