piątek, 9 września 2011

Gwieździsta koszula

Wspominałam Wam już, że bardzo lubię koszule. Prezentowaną poniżej znalazłam oczywiście w sh. Ma same zalety- zwiewna, z kokarda pod szyją i z delikatnymi bufkami. Do tego cała jest w gwiazdki.
Zakup tej bluzki to była czysta przyjemność za parę groszy. A jak jeszcze jakiś czas później zobaczyłam pokaz Dolce & Gabbana gdzie wzór gwiazd był na większości modelek- tym bardziej byłam dumna z mojego zakupu :)




Koszula- Internacionale- sh- ok. 7 zł
Spodnie- New Yorker- 59,90

Kolczyki- prezent
Jazzówki- Deichmann- 79,90
Torba- Matalan- 6 funtów

33 komentarze:

  1. wow cały out bardzo mi się podoba :-) a koszuli zazdroszczę :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszula!
    Twoje sety podobają mi się coraz bardziej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ta koszula jest przecudna;)kolejny skarb z sh:)kocham je;););)

    OdpowiedzUsuń
  4. no i właśnie taką koszulę w sh chciałabym znaleźć! ale te moje mnie tak nie rozpieszczają, jak Ciebie:( zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, klasyczna, ponadczasowa czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula do pozazdroszczenia!

    http://barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. z takiego zakupu to też bym była dumna:) rewelacyjna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co za klasa! Śliczny set, z cudowną bluzką w roli głównej! Pozazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. extra koszula i spodnie

    www.seszenatmidnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna koszula, taka magiczna, aż troszkę zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wielki powrót gwiazdek :) miałam podobną koszulę, ale wydałam :o

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!!!! super wygladasz w czerni!! zwlaszcza ta koszula podkresla Twoja figure! a te gwiazdki to juz nie wspomne, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gwiaździsta, kochanie, gwiAździsta - nie - gwiEździsta.....
    pozdrawia szczecinianka....

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy- obie formy są w słowniku i obie są poprawne :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty to jesteś szczęściarą!!! taka koszula za grosze!!! przepiękna jest!! gwiazdka w uchu urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi!!what a lovely blog, I like it! you look really great in this outfit!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej :)
    Bluzka śliczna :)
    Powiedz proszę gdzie w Szczecinie wyszukujesz takie cuda, ja nie mam pojęcia gdzie można takie cuda u nas w sh znaleźć???
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  18. wildberry- ta koszula jak i większość moich zdobyczy pochodzi z sh London Fashion (jak dla mnie kopalnia perełek) na Jagiellońskiej i tego naprzeciwko Galaxy. Zaglądam też do sh na Wojska Polskiego tego dwupiętrowego, i tego koło Fali :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja w sprawie tego gwiEździstego....
    No faktycznie, masz rację !!!! Obie formy są dopuszczalne, zwracam honor... :-))
    Nieodmiennie pozdrawiam - szczecinianka

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy- Spoko :) Również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna jest ta koszula!

    pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszula jest swietna, bardzo ładnie wyglądasz, tyle gwiazdeczek....pozdrawiam....

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo podoba mi sie całość, koszula jest extra, spodnie tez super!

    OdpowiedzUsuń
  24. nie wierze taka śliczna koszula a z sh:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna jest ta koszula!
    I w ogóle kochana, jak ja mogłam wcześniej nie zauważyć, że jesteś ze Szczecina! :O
    Proponuję jakąś kawę kiedyś czy coś :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Candice- Z miłą chęcią :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję bardzo Rysiu...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń