wtorek, 23 sierpnia 2011

Spodnie w kwiaty i sweter z psem

Od ponad tygodnia sporo pracuję, nie było nawet kiedy zrobić zdjęć. Na szczęście mam jeszcze zdjęcia z urlopu :)
Te prezentowane poniżej były robione w Stepnicy. Tego dnia było dość chłodno dlatego założyłam spodnie (zakup z wyprzedaży) i sweter (który już widzieliście na blogu). Zestaw na luzaka w pudrowej kolorystyce :)









Sweter- River Island- 7,5 funta
Spodnie- H&M- 30 zł (%)
Baleriny- Geox

Kolczyki- Primark- 2 funty
Okulary- H&M- 3 euro (%)

35 komentarzy:

  1. uwielbiam ten sweter:) b.fajne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki uroczy sweterek! ukradłabym Ci go!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super połączenie!!!! Śliczne zdjęcia!

    -----------------------------------
    UWAGA! BLOG "KATHY I SZAFA TRZYDRZWIOWA" PRZESTANIE WKRÓTCE ISTNIEĆ, ZACHĘCAM DO OBSERWOWANIA I DODAWANIA DO LISTY LINKÓW MOJEGO NOWEGO BLOGA:

    http://fashiongamesblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) wyglądasz świetnie btw. korzystasz z jakiś filtrów? pytam bo masz genialne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  5. sweter bombowy absolutnie! sama nie połączyłabym go co prawda z wzorzystym dołem, ale na Tobie bardzo dobrze to wygląda :)


    redhead-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz wręcz kwitnąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz uroczo w tym sweterku :D :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się i spodnie i sweter

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny, luźny outfit.pozdrawiam.j

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz!! Psinka jest przesłodki ;) genialny sweterek!

    OdpowiedzUsuń
  11. O RANY! ale świetny set! Przeuroczo tu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nice look.
    friendly greetings

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekna z ciebie kobita, masz fajne wyczucie stylu :) swietne spodnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jest nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie no jakoś mi to wszystko do siebie nie pasuje :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie jestem na tak. Połączenie może dziwaczne, bo jakoś nie przemawia do mnie w myślach połączenie psa z kwiatami. Ale na Tobie zdecydowanie sprawdza się:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Letnio, na luzie, wakacyjnie, świetnie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  17. ale słodziak ten sweter!!!jakiś "psi" kolczyk by się przydał;)
    całość fajnie wygląda...tak świeżo:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesśłodziakowy jest ten sweter :) I podoba mi sie z tymi spodniami. tal urlopowo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Paweł Zegarow BLOG- przede wszystkim to zasługa mojego fotografa :) Zdjęcia były robione lustrzanką Nikon, obiektywem Samyang 85 f 1.4 + Adobe Lightroom 2.1
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz uroczo w tym sweterku!! Spodnie Ci pasują! ;) Bardzo mi się podoba całość! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. uhm...wytypowałam Cię do zabawy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny sweterek

    www.seszenatmidnigt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki słodki zestaw! (Swoja drogą bardzo Ci zazdroszczę tego swetra!)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki słodki zestaw! (Swoja drogą bardzo Ci zazdroszczę tego swetra!)

    OdpowiedzUsuń
  25. O kurcze :) Jaki fajny sweterek ! Tez chce takiego piesia :)
    Pozdrawiam - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń