niedziela, 3 listopada 2013

Spódnica midi

Już od jakiegoś czasu chodziła mi po głowie spódnica midi. 
Szukałam, szukałam, aż znalazłam idealną z eko-skóry. Czarna, za kolano, pięknie się układa.
W planach mam zakup kolejnej spódnicy midi tym razem w jakimś fajnym kolorze :)
Zestaw który widzicie poniżej bardzo mi się podoba, czułam się w nim fantastycznie! 






Płaszcz- Primark- 35 euro
Sweter- F&F
Spódnica- Allegro
Kolczyki- Prezent
Naszyjnik- BB&B
Rajtki- F&F
Buty- Geox
                                                                                                                            PODPIS

8 komentarzy:

  1. Też mam podobną spódnicę. ;)) Bardzo podoba mi się Twój zestaw, wszystko świetnie do siebie pasuje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To,że czułaś się w tym zestawie fantastycznie widać na zdjęciach:)i równie dobrze w nim wyglądałaś;)Boska spódniczka!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie :)) super spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :)
    ja już obserwuję,
    zapraszam do mnie:
    http://agatesfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń