sobota, 1 czerwca 2013

W kolorze wina

Bardzo lubię dłuższe swetry. Mam ich w szafie trochę, ale i tak zawsze za mało. Są tak praktyczne i wygodne, że z chęcią sięgam po nie. Dziś w połączeniu  z legginsami. Idealny zestaw na pogodę "ni to zimno, ni to ciepło". 
Na paznokciach lakier Golden Rose Rich Color 07. Świetna seria, mam kilka buteleczek, a teraz czaję się na kolorki z nowych wiosennych odcieni. Lakiery te są bardzo dobrej jakości, w pięknych kolorach, dwie warstwy zapewniają całkowite krycie. Do tego mają dość gruby i płaski pędzelek którym perfekcyjnie maluje się paznokcie. A to wszystko za cenę 6-7 zł.




Sweter- Allegro- 47 zł
Legginsy- Allegro- 29 zł
Baleriny- zwykły sklep- 45 zł
Kolczyki- prezent
Torebka- Matalan- 3 funty

8 komentarzy:

  1. Ciekawy sweterek:)fajny ma kolorek:)buźka

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny odcien sweterka :)

    pozdrawiam :))
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, kiedy ja ostatnio paznokcie malowałam... Chyba przed własnym ślubem :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Wyglądasz naprawdę ślicznie!<3
    Bordowy kolorek Ci pasuje kochana:)
    piękny sweterek!

    Obserwuję Cię!Będzie mi miło jeśli również będziesz mnie obserwować!:)
    imluckylady.blogspot.com/

    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek, a zwłaszcza jego kolor;)

    OdpowiedzUsuń