sobota, 11 lutego 2012

Pomarańcz, panterka i pompony :)

Tydzień urlopu minął jak szalony, jutro wracam już do pracy :(
Urlop nam zdecydowanie dopisał, było ładnie choć strasznie zimno!
Dzisiejsze zdjęcia są z niedzieli. Mam na sobie gruby sweter z pomponami, panterkową koszulę i pomarańczową spódnicę. Do tego płaskie kozaki które można nosić jako muszkieterki bądź też podwinąć i będą przed kolano (ostrzegam będzie je tu dość często widać bo są mega wygodne).






Płaszcz- Allegro- 60 zł
Bluzka- sh- ok. 6 zł
Sweter- H&M- 30 zł (%)
Spódniczka- H&M- 3 euro (%)
Rajtki- F&F- 12,50 (%)
Buty- CCC- 79 zł (%)

Od jakiegoś czasu myślałam o zafarbowaniu włosów ale się bałam. Po dłuższym namyśle i konsultacji z moją fryzjerką zdecydowałam się. Na razie trochę pasemek zostawiłyśmy tylko u góry, żebym mogła się przyzwyczaić do ciemniejszego odcienia moich włosów. Z czasem może całkowicie z nich zrezygnuję- zobaczymy.

12 komentarzy:

  1. wioska... tandetnie i bez klasy. Jakbyś miała 40 lat to włosy są IDEALNE

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz świetnie ! A włosy bardzo Ci pasują :)
    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://vestebulet.blogspot.com/
    Ps. Klikam ' obserwuj ' i liczę na rewanż ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się Twój płaszczyk i koszula w panterkę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna kompozycja!płaszczyka ciągle zazdroszczę! fryzurkę już chwaliłam! ciemniejsze włosy dodały Ci pazura:D myślę, że spokojnie możesz pozbyć się jasnych pasemek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. te panterkowe elementy bardzo fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomarańcz świetnie tu pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. ryzykuj... włosy nie zęby. będzie Ci o wiele lepiej, pasemka są passe...

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw. podoba mi się ten akcent kolorystyczny w postaci spódniczki. :)
    zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne połaczenie.lubię takie.
    pomarańcz jest wspaniałym kolorem na zimę

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetnego bloga, wszystkie stylizacje mi się podobają (a przejżałam przynajmniej z dziesięć stron wpisów) :) + obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, bardzo mi miło, że się podoba :)

      Usuń