piątek, 22 lipca 2011

Niebiesko

Ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza. Prezentowane zdjęcia są tego dowodem. Były robione dzisiaj. Deszcz padał cały dzień (zresztą dalej pada) więc parasol w takich chwilach jest najlepszym przyjacielem.
Na sobie mam sweter (sukienkę) którą upolowałam w sh aż za 6,50 :) A jeszcze jakiś czas temu widziałam identyczny na allegro za 60 zł :D Takie zakupy to ja lubię!




Katanka- od Karolci
Sweter (sukienka)- sh- 6,50
Rajtki- F&F- 11 zł (%)

Kolczyki- prezent
Broszka- Diva- 5 zł ( w komplecie 2)

34 komentarze:

  1. widzę,że obie robiłyśmy robiłyśmy zdjęcia w niesprzyjających warunkach atmosferycznych :P świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna katana, ostatnio mam manię na ich punkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetnie sobie radzisz, jak na tą pogodę, ja chyba popadam w jakąś depresję, bo kompletnie nie wiem co ubierać! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny łup! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały masz ten sweterek!!!! no i dolaczam sie do osob robiacych zdjecia dzis pomiedzy jednym deszczem a drugim :D ale udalo sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. poluję na ten sweter już kilka miesiecy, zazdrosc mnie zzera gdy patrze na te zdjecia:P

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie i ciepło, fajna broszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda to naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweter uroczy. :) Podoba mi się ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem zachwycona kataną. Przydałaby mi się taka prosta jeansowa kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest genialna! Kurcze, ale okazja ;)
    U mnie nowa notka, zapraszam jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz talent, znaleźć taki sweter za 6,50 to cud ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna całość na niepogodę....

    OdpowiedzUsuń
  14. slodkie sa te serca na swetrze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezwykły sweter! Po prostu śliczny! :O

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny sweter!! jest taki uroczy!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jej... Sukienka-sweter co prawda piękna, ale przypomina mi jesień... Nie...! Jeszcze nie....! Lato, gdzie jesteś?

    OdpowiedzUsuń
  18. Lady Flower- no właśnie coś te lato kapryśne jest ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi! I like this post so much, you look really great!
    If you want come and visit my blog, and if you like, follow me!I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale ładny sweterek! :) ja ostatnio również w sh wyszperałam kremowy z czarną kokardą z H&M za 1zł :) ale czeka go przeróbka :) ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  21. hej super sweterek i za swietna cene :)

    OdpowiedzUsuń
  22. pogoda taka sobie ale swetrzycho dobre na maxa !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi!!I like your blog so much, and you look really great!
    Come and visit my blog, and if you like it, follow me, I'll be waiting for you!

    http://cosamimetto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń