czwartek, 20 października 2016

Pożegnanie


Witajcie kochani.

Od ostatniego posta minęło ponad pół roku, myślę, że to doby moment aby oficjalnie zakończyć jego prowadzenie.
Bloga założyłam 7,5 roku temu... przez cały ten czas jego prowadzenie sprawiało mi ogromną przyjemność i frajdę.
Ale od zeszłego roku wszystko stopniowo zaczęło się w moim życiu zmieniać. Ten rok był kulminacyjny dla mnie, zmieniło się moje nastawienie do świata, przewartościowałam swoje życie i obecnie mam inne priorytety.
Oczywiście nie jest tak, że moda przestała mnie interesować, ale obecnie nie robi na mnie to już takiego wrażenia. Są dni, że zakładam cokolwiek i szczerze się tym w ogóle nie przejmuję...

Jednak nie martwcie się, nie znikam całkowicie. Stale możecie mnie obserwować na moim fan page szafaRysia, tam jestem codziennie i dzielę się ze swoimi obserwatorami kawałkiem własnego życia, pomysłami na pyszne jedzenie. Zamieszczam to co lubię, co mnie inspiruje i co porabiam na co dzień :)
Zapraszam Was do polubienia i odwiedzin :)


                              



                                                                                                                            PODPIS

2 komentarze:

  1. Szkoda, że nie wracasz, ale będę obserwować na fb.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smutno mi, gdy dziewczyny zamykają blogi...
    Dobrze, że mam Cię na fejsie:))
    Jak Cię najdzie ochota, to wracaj:))

    OdpowiedzUsuń