czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczny sweterek w akcji

Dzisiaj stylizacja w świątecznym akcentem.
Niektóre osoby uważają, że świąteczne swetry są kiczowate. Owszem niektóre są, ale i są też bardzo pozytywne! Mi osobiście bardzooo się podobają.
Chciałabym Wam pokazać, że taki sweter można spokojnie połączyć z codzienną stylizacją.
Aby podkręcić całość, pazurki też oczywiście w świątecznym klimacie :)
I jak Wam się podoba całość?







Sweter- Primark- 12 euro
Spódnica- Allegro

Kolczyki- Primark- 1,5 euro
Torebka- Fleq
Kozaki- zwykły sklep
                                                                                                                            PODPIS

10 komentarzy:

  1. co za dużo to nie zdrowo, akbi kolczyki albo swetere

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba mieć albo ogromne poczucie humoru albo okropny brak gusu zrby tak sie ubrac
    Zycze tego pierwszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi Ci konkretnie o sweter czy całą stylizację.
      Jeśli to pierwsze to może po prostu mam dystans do siebie, a takie swetry zwyczajnie w świecie są dla mnie zabawne.
      Jeśli to drugie- są gusta i guściki :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Naraziłaś się tej Annie? Moim zdaniem Rysia zasługuje na pochwałę.

      Usuń
    3. Hehe dziękuję :)
      A P. Annie raczej nie miałam się czym narazić (no chyba, że tym świątecznym sweterkiem).
      Na blogu tej Pani byłam z dwa razy i nigdy nic nie komentowałam.
      Po prostu mamy zdecydowanie odmienne gusta :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    4. Czy komentarz musi być od razu złośliwy ?!?! Nie był . Był szczery.
      Taki jest Moj odbiór tego typu sweterków i tyle .

      Usuń
    5. Anna się "zamotała".

      Usuń
  3. chętnie bym sama wskoczyła w taki sweterek <3

    OdpowiedzUsuń